onsdag 14 november 2012

Den stickade pojkvännen

Igår när jag surfade runt bland olika stickbloggar stötte jag på en film på riotyarns blogg.
En film av holländskan Noortje de Keijzer och eftersom den hette "My Knitted Boyfriend" så var jag tvungen att kolla på det.

Ni kan tro att jag blev helt paff när jag såg att den stickade pojkvännen var samma som jag sett i en butik i Amsterdam för några månader sedan. 
Jag undrar hur han hamnade där, han ostickade flickvän tröttnade kanske på honom..

Den stickade pojkvännen i Amsterdam tillsammans med sin vän den stickade pojkvännen nr 2.


MY KNITTED BOYFRIEND from Noortje de Keijzer on Vimeo.

Fräsigt värre!



3 kommentarer:

  1. haha. koftan är ju ett superbra namn ju=). Gunhild har tyvärr inte kommit den helgen du är här utan kommer först fredagen efter... men du kanske hinner hälsa på henne i alla fall??? stor kram!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha! Förmodligen bad hon honom att "sticka iväg" :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg