onsdag 23 oktober 2013

Vi tog en tur till London

Jag har varit i London med jobbet och de fina kollegorna.
Men tills jag har tid, det vill säga när jag inte längre spenderar kvällarna med att läsa om museklfascior, aktin och anaeroba processer, så får ni nöja er mer en idolbild på mig och en garndräggelbild.

Jag kan gissa vilken ni kommer att njuta mest av..

Artisan Wool på Loop!

Men UnionJack - Paraplyet som vår chef försåg oss med som skydd mot Londons lynniga väder.

På återseende så snart som jag bara har tid!

2 kommentarer:

  1. Alltså, det är ärligt talat väldigt mycket trevligare att titta på dig än garnet. Återkom när garnet är uppstickat så kanske det är intressant. (Sörjer nästan mitt ointresse av garn. Vad är det för fel på mig?!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det låter onekligen som att du är lite sjuk. Fast hur kul är det att titta på andras garner egentligen, det är mycket roligare att titta på dem som är ens egna :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg