onsdag 5 mars 2014

Stashometer februari

Den här månaden har det varit lite garninköp, därför har stashometern för februari hamnat på plus 94 meter.
Jag har stickat ut 1559 meter köpt in 1653 meter.

Det innebär att jag stickat ut 4784 meter under årets första månader, inte illa alls får jag nog säga.
På två månader har också stashen bara ökat med 94 meter, inte så illa det heller.
Jag har ingen stor stash men allt i den tycker jag är så fint och jag är sugen på att sticka med det så det kommer nog bli en del mer utstashat garn under mars!

Det har tillkommit några härliga nystan från Quince & Co i februari och i mars hoppas jag att min leveranas från Skein hittar hem till Sverige från Australien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg