torsdag 18 maj 2017

Camelia Tee 100 projekt

Tröjmönstret Camelia Tee som jag designade för några år sedan har nått 100 projekt på ravelry, det är också snart 5 år sedan jag publicerade mitt första mönster på ravelry.

För att fira har jag uppdaterat tre mönster genom att förbättra layout och språk. De mönster som har uppdaterats är Camelia Tee, Grey Matter Cardigan och Forellen.
Samtliga är mönster från mina första år som designer, de var därför i ett ganska stort behov av ett ansiktslyft. Layouten har förändrats för att göra mönstret lättare att följa. I och med förändringen av layout har mönstret också fått färre sidor och bilder vilket gör det mer miljövänligt att skriva ut. Språket har sett över och förbättras.

Så åter till firandet!
För att sprida lite kärlek såhär i försommartider får ni från och med idag till och med den 24 maj 20% rabatt när du köper något av ovan nämnda mönster.




Om du redan har köpt något av dessa mönster tidigare har du fått en länk till uppdateringen av mönstret till din ravelrymail eller till din vanliga epost.

2 kommentarer:

  1. Köpte mönstret till Camelia i går kväll☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, hoppas att du kommer att gilla att sticka den!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg